• Na kateri vaš prispevek pri projektnem delu ste najbolj ponosni?

Moj prispevek k celotni igri je bila predvsem grafika (ozadja, gumbi, ikone,…) in morem reči, da sem na vsako izmed teh stvari po malem ponosna, najbolj pa sem ponosna na ozadje pri sceni z Galci – Galsko vasico. Oziroma ne. Najbolj sem ponosna na mojo celotno skupino in na našo celo igrico, saj lahko samozavestno in z dvignjeno glavo rečemo imamo HUDO DOBRO igrico 🙂

  • Katere so po vašem mnenju možne razširitve vaše didaktične igre (dizajn, zvok, programiranje, cilji, namen …)

Na prvem mestu (tako kot ostale članice skupine KUNA) bi izpostavila tekst, ki je bil od začetka v našem načrtu ampak nam ni uspelo. Predvsem pa bi si pri razširitvah želela še eno “sobo” več in izboljšana navodila za igralca.

  • Kaj je največja pomanjkljivost vaše igre?

Jaz mislim, da je to zvok, saj karakterji na nekaterih delih igre govorijo zelo potiho in se jih ne razume ravno najbolje – če ne drugega, bolj podrobna navodila na teh mestih.

  • Kratko zapišite refleksijo o dinamiki dela v skupini, težavah ali problemih, s katerimi ste se sami soočali.

Naša skupina ne bi bila naša skupina, če ne bi začela delati prepozno. In tako je bilo tudi tokrat. Čez skoraj cel semester se nam ni nikamor mudilo in je delo potekalo počasi in brez skrbi. Ko pa nam je začela teči voda v grlo pa je postalo “pasje”. 😉
Anja je programirala kot zmešana, Nina se je ukvarjala z vso dokumentacijo, zvokom, … Midve s Katarino pa sva delali grafiko. Risanje vseh stvari je meni osebno povzročalo težave, saj nisem niti pol toliko umetniški tip kot Katarina in je bilo potrebno potem še vse popraviti, kar me je delalo zelo nervozno. Vse 4 smo bile živčne in kakorkoli smo se poskušale brzdati je na koncu seveda med nami počilo… Ampaaaak !!! konec dober, vse dobro. Igrico nam je uspelo dokončati, kljub vsem možnim izboljšavam smo nanjo ponosne, saj je pač naša in med seboj se nismo pobile! 😀

  • Ocenite število ur, ki ste jih individualno porabili za projektno delo (VIH + ZIPUG skupaj)

Celotno delo, mislim da, je krepko presegalo 200 ur.