Pozdravljeni!
Sodelujem v skupini Tree, katera pripravlja igro za učenje objektnega programiranja.
Delo je stresno in mi (vsaj zaenkrat) ne predstavlja veselja. Ker imamo vse članice veliko drugih obveznosti, se tudi manjkrat vidimo in je težko usklajevati ideje in zamisli. Vse, kar imamo v mesecu in pol pripravljeno, je podroben scenarij. Delo smo si načeloma razdelile, vendar se nekako nikamor ne premaknemo. Upam, da bomo v naslednjih tednih močno pospešile, saj je časa še zelo malo.
Vzdušje v skupini je sicer dobro, med seboj se dobro razumemo in si skušamo čim bolj medsebojno pomagati.
Za vnaprej si želim, da bi dobile val nove energije, s katero bi dokončale našo igro.
Lep pozdrav,
Nežka Rugelj
Kar nekaj časa je že od moje zadnje refleksije. Vmes sem namreč zbolela in obležala in sem zato pustila delo za faks ob strani. Medtem sta bili moji kolegici zelo pridni in sta naredili veliko grafičnih elementov, česar sem bila res vesela, da se premikamo naprej. Ko pa sem to grafiko vstavila v igro, smo naletele na težavo, Scratch jo namreč “pokvari”. Pa smo hitro prišle tudi do rešitve, zato se počutje ni posebej pokvarilo :). Imam pa sama danes pomisleke glede ujemanja grafičnih elementov. To sem omenila tudi kolegicama in res upam, da bomo kar najhitreje našle rešitev. Če se že trudimo, naj se trud tudi opazi. Cilj je, da bi igro v grobem naredile v roku 2 tednov, potem pa se bomo ukvarjale z manjšimi in večjimi malenkostmi. Kakor napredujemo v zadnjih tednih, se zdi to kar uresničljivo. Gremo naprej … 🙂
Všeč mi jeVšeč mi je
V tem tednu sem nam je pridružila tudi Lidija! 😀 to me je zelo razveselilo, saj se je čutilo pomanjkanje ene članice in vem, da bo Lidija zelo zagnana, natančna in bomo dobro sodelovale. Seveda se bomo me prilagajale njej in njeni situaciji. Danes na vajah sva popravljali nekaj grafike in sem bila zaradi dobrega sodelovanja zelo dobre volje. Upam, da bomo z novimi močmi hitreje napredovale in se bo naš plan glede datumov uresničil. Sedaj se bo programerski del dodobra začel in sem kar malo živčna, če nam bo šlo dobro od rok. Sicer zmožnosti programa večinoma dobro poznamo, zato upam, da se nam ne bo kje zalomilo.
Upam na najbolje 🙂
Lep pozdrav!
Všeč mi jeVšeč mi je
Res je, da med refleksijami poteče kar nekaj časa, vendar imam raje, da imam kaj več napisati 🙂 Moje počutje skozi tedne se zeloo spreminja. Od tega, da sem vesela, ker se igra dela, do tega, da sem grozno nervozna, ker se včasih nikamor ne premaknemo. V tem trenutku sem nekje na vmesnem počutju :). Zopet smo imele težave z grafiko, ker je tale Scratch res trmast… In ker grafika še vedno ni dokončana, sem na pomoč pri popravljanju vskočila tudi sama, čeprav sem prvotno zadolžena za programerski del. Danes sem popravila še zadnjo sobo, tako da lahko sedaj končno naredimo samo igro. Prazniki bodo zelo delavni in mnogo prekratki… Dogovorile smo se, da punce med prazniki naredijo še grafiko za zaključno animacijo. V torek smo posnele tudi zvok, ki ga je potrebno še obdelati. Pričakujem, da bo še nekaj materiala za posneti, saj med samim izdelovanjem igre vidimo še nekaj možnosti za izboljšavo. Potem pa nas čaka še plakat in dodelava “priročnika”. Dela je še veliko, časa pa premalo. Pa naj še kdo reče, da so prazniki namenjeni počitku :).
Pa vesel preostanek Božiča!
Všeč mi jeVšeč mi je
Pa naj bo na tem mestu še zadnja refleksija.
Igra je končana! (Upam …). Sam projekt mi je vzel predvsem veliko živcev in načel imunski sistem, pa upam, da se bo dobro zaključilo.
Pri celotnem projektu sem najbolj ponosna na del, v katerega sem vložila največ, to je samo programiranje igre. Sem mislila, da Scratch poznam. Kakšna zmota … Se mi pa zdi, da sem ga uspela večkrat “prenesti naokoli” s kakšno finto. Res nisem pričakovala, da lahko pride do toliko težav z grafiko v programu. Menim, da nam je to vzelo največ živcev in volje, saj prideš do trenutka, ko bi vse skupaj kar pustil. Pa smo se zbrale, dvakrat, trikrat, štirikrat vdihnile in šle dalje. In “voila”, igra je na spletnem portalu Scratcha.
Igro bi seveda lahko še dodelale, nobena stvar ni popolna. Sama največ možnosti razširitve vidim v smislu in ciljih igre, da bi učencu bolje razložila, kaj je to objektno programiranje, da bi bilo več poudarkov na samem razumevanju, kar se mi zdi hkrati tudi največja pomanjkljivost igre. Sedaj je namreč veliko na učitelju, kako bo objektno programiranje razložil in ali bo igro smiselno uporabil (tu seveda pridejo na vrsto navodila učitelju …). Za razlago samega objektnega programiranja so bile ideje, vendar bi rabili vsaj mesec več, da bi to lahko realizirali, predvsem v programu Scratch.
Glede dinamike in dela v skupini pa bi rekla takole: zagotovo se je poznalo, da smo v 4 letih z nekaterimi prvič delale skupaj. Imamo zelo različen način dela, nekatere raje delajo same doma, nekatere v šoli, katera je bolj natančna od druge in podobno. Zato se mi zdi, da smo se včasih težko uskladile in porabile preveč časa za kakšno stvar. Ker pa smo bile vse dovolj motivirane in se sicer med seboj dobro razumemo, smo lahko skupaj (upam da) uspešno prišle do konca. Mislim, da sem za vse skupaj porabila ~150 ur.
Všeč mi jeVšeč mi je
0 Pingbacks