IGRICA JE NAREJENAAAAAAAAA!!! 😀 😀
Zaključili smo z delom naše igrice in tako temu sledi tudi zaključna refleksija. 🙂

Zeloooo smo navdušeni, da smo igrico končno končali. Na celotno igrico sem nadvse ponosna. Še posebno na scenarij in grafiko pri katerima sem največ sodelovala. Sama zgodba se mi zdi zelo posrečena in motivacijsko privlačna za otroke. Z grafiko pa smo se največ preukvarjali (Poleg programiranja, seveda. Tam je največ prispeval Matija in zato smo vse zelo ponosne nanj! 🙂 ) in mislim, da smo vsi navdušeni nad končnim rezultatom. Je zabavna in se mi zdi, da lepo pristoji naši igrici. Tako sem navdušena nad našo igrico, da ne vem, če bi lahko izpostavila kakšno pomanjklivost. 😀 Programsko dela brez kakšnih večjih napak. Morda le to, da bi se igrico dalo še dosti boljše dodelati in razširiti, če bi imeli malce več časa. 🙂
Prva nadgradnja, ki smo jo že skoraj naredili je, da bi se našo igro dalo igrati tudi na mobilnih napravah, točneje na androidih. Igro bi lahko razširili še z dodatnimi sobami, tudi skritimi sobami. Razmišljali smo, da bi dodali dragulje (aktivnosti – tako bi dodali še nekaj didaktičnih ciljev.) in pa še kake manjše draguljčke – skrite sobe za dodatne točke. Da bi le s temi sobami, če bi jih našel, lahko rešil celotno džunglo. Naslednja nadgradnja bi bila,da bi našega junaka Bineta lahko narisali sami (je edina stvar, ki smo jo pobrali iz interneta).
V skupini smo se zelo dobro razumeli. Če je imel kdo kak problem pri svojem delu, smo mu vsi ostali z veseljem priskočili na pomoč. Na začetku smo imeli malce problemov, da smo se zedinili o aktivnostih, ki jih bomo uporabili. Ampak smo si vzeli eno dopoldne, se dobili na faksu in se konkretno pomenili o poteku igre, o zgodbi, sobah, nalogah,…in od takrat dalje ni bilo več nobenih problemov. 🙂
Približno število ur, ki sem jih porabila za deloza delo, je cca 200.